Oldalunk sütiket használ a jobb működés érdekében. Olvasd el a részleteket megújult adatvédelmi szabályzatunkban.

A Philips kivonja a műanyagot a fogyasztási termékeinek csomagolásából

A Philips kivonja a műanyagot a fogyasztási termékeinek csomagolásából

A Philips július 1-jén elindult kezdeményezésének hála a jövő év végéig búcsút inthetünk az olyan műanyag tartalmú csomagolóanyagoknak, mint a hablemez vagy a bliszteres csomagolás.


A Philips (Signify) felvette a harcot a műanyag felhasználással szemben, ugyanis úgy döntött, az elkövetkezendő évben eltávolítják a műanyagot minden fogyasztási termékük csomagolóanyagából.


A világ vezető világítási vállalatának kezdeményezése Ausztráliában és Új-Zélandon már az év első felében, Európában pedig a tegnapi napon vette kezdetét. A későbbiek során természetesen más régiókban is bevezetésre kerül ez az új belső szabályzás, amelynek célja, hogy 2021 végére, eltávolítsák a műanyagot a Philips fogyasztói termékek csomagolásából, így a Philips fényforrások és a Philips Hue okosvilágítási eszközök dobozai is műanyagmentesek lesznek.


A vállalat szerint ezzel a lépéssel mintegy 2500 tonna műanyagtól szabadulhatnak meg. Ennek a hatalmas mennyiségű anyagnak a kivonásával tovább csökkenthetőek azok a műanyag okozta környezeti károk, amelyek az óceánokban élő halak, tengeri emlősök, valamint a tengeri madarak pusztulásához vezetnek.


A Philips kivonja az olyan műanyagokat, mint a dobozokban található habbetétek, az átlátszó kemény borítások, amelyek a fényforrások bliszteres csomagolásain találhatóak, valamint megszüntetik a dobozokon található műanyag kampókat, amelyekkel a boltokban blisztertartókra akasztják a termékeket.


Ezzel párhuzamosan a cég átvált a nagy mennyiségű papír felhasználására, amelynek legalább 80%-a újrahasznosított, valamint olyan szűz anyagokat használnak, amelyek igazoltan megújuló forrásokból érkeznek. Ahol a termék betekintőablakánál eddig műanyag lapot láthattunk, ezután nem lesz semmilyen anyag, teljesen nyitott lesz. A papírfelhasználás kontrollálására pedig általánosan csökkentik a csomagolásaik méretét, amely olyan további előnyökkel jár, mint a szállítási költségek, valamint a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése.


A Philips szóvivője a LEDsMagazine-nak elmondta, a vállalat az eddigiekben körül-belül 50%-ban használt műanyagot a fogyasztási cikkeinek csomagolására. Elmondta, hogy a kereskedelmi és ipari termékeiknél továbbra is használni fognak műanyagot, azonban ez a mennyiség azonban nem jelentős.

Főkép: Signify

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog Hírek hue-blog